It´s always sunny in the minds of of the lesser minds

Dagens(Eller om det var gårdagens.) stora media/nöjes-nyhet var visst att det blir inte mindre än tre säsonger till utav det mentala avskrapet till komediserie Solsidan. Jag behöver ju egentligen inte reta upp mig, så man kan tycka att jag är jävligt pretto. Fine, men jag är så jävla trött på att 99% av den svenska befolkningen prompt ska prata om serien var eviga dag när den sänds och sen tycka att det är nåt fel på mig som inte tittar på den..


Nåja jag får väl avskärma mig från omvärlden när det är dags igen, det är en liten tröst att det iaf inte är mina licenspengar som bekostar skiten för då skulle SVT få smaka senapsgas.

För övrigt så ska kanal fem gör en svensk ripoff på Saturday Night Live. Det ska bli "ett humorprogram för hela familjen".

Okej då. Senapsgas. Nu. Överallt.


Avslutar med ett själsligt- och mentalt plåster på såren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0