No. Im alphamale!

Åfest i helgen, som vanligt innebär det en radda lokala och icke lokala band för folket i stan att avnjuta. Bland annat mina kamrater i det relativt nya bandet Alfahanne som gör sin scendebut imorrn, så vad passar bättre än att göra lite skamlös reklam för bandet?

Bandnamnet och låttitlar som "Skallerormsgift", "En Chans Att Sumpa Allt" och "Blodad tand" skvallrar kanske om att det låter ganska kargt och hårt. Till viss del ja, men bandet svänger sig med en lite mjukare nästan popig touch så jag vet inte riktigt i vilket fack man ska placera dom i om man nu prompt måste det.
Jag gillart iallafall och det tycker jag att ni med ska göra.

Lyssna då.
http://www.reverbnation.com/alfahanne





För övrigt så åt jag precis en skitgod rödbets/chevré-paj. Det kanske kommer ett recept om nån dag om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0