A dose of the hate your kind fills me with everyday - You`re entitled to your own freedom, not to take others away

Hej, The Dwarves var tråkiga, jag är trött, David Eugene Edwards var fantastisk och jag är trött. Nu när ni är up to date med vad som händer så går vi vidare.

Det var länge sen jag fick ett psykbryt på mina neandertalarkollegor, men idag så var det dags igen.

Ena kollegan var tvungen att åka till vetrinär med "sin"(sambons/familjens) katt och beklagade sig över hur dyrt det var, vore bättre att avliva. Men det var också dyrt. Andra kollegan har också katt i hemmet och nu diskuteras olika sätt att avliva "kattjävlarna" gratis. Efter fem minuter kunde jag inte hålla tyst längre..


Avliva er själva er jävla rövhattar! "Er" katt har inte valt att bo hos er. Det är ni som har valt att TA HAND om den. Det är ingen leksak som man skaffar för att göra nån unge glad i några månader och sen får driva runt som ett ouppskattat väsen i huset resten av sitt liv. Jag blir så förbannat jävla trött på människor som sagt.
Jag vill bli en kosmoskatt. Eller ett svampmoln.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0