Heres a way to let it roll, and its a way to lose control.

Det har visst inte hänt någonting alls häromkring, jag ber om ursäkt till min lilla läsarskara, men jag har varit alldeles för upptagen med att njuta av solen, sommaren, musiken och livet i allmänhet.

I fredags till exempel så satte jag mig i bilen och styrde mot Norrköping för lite skate, musik och trevligt umgänge. Jag han med att se två mycket trevliga konserter på gratisfestivalen "Munken in the Park". Först ut var Stefan Sundström och Johnny Dunders Elektriska Cirkus. Strålande sol. Strängen höll på att smälta bort i sin alltid lika snygga jeansoutfit, men Stefan och bandet bjöd på en bra konsert med väldigt röda toner. Jag älskar Stefan Sundström! Blir alldeles varm i bröstet av hans outtröttliga korståg mot högern.
Nåväl, efter det fick jag mig en bit mat och en stunds umgänge med vänner och familj innan det var dags för kvällens höjdpunkt.

The Soundtrack Of Our Lives

Helt. Jävla. Fantastiskt.
TSOOL är ett såntdär band som är mysiga och lagom svängiga på skiva för att sedan fullkomligt blåsa huvudet av en när man bevittnar dem på en scen.
Öset, spelglädjen, energin. Varje ton sitter knappast men när Ebbot skriker som en besatt och verkligen ger järnet så slår det varje studioinspelning. Varje gång.
Tror aldrig jag har hört en mer känslofylld eller hemsökande vacker version av "Second Life Replay" någonsin. Gåshud ända in i hjärnan. Fy fan.




På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0