Winos all around the world. Telling it like it is!

Det enda roliga som inträffade denna totalt meningslösa "arbetsdag" var konversationen med en lite lagom alkoholiserad man som jag ska försöka återge här nedan.

H= The Hobo
J= Jag

H - Vilka tighta byxor du har grabben!
J - Eh ja?
H -Hur går det ihop egentligen!?
J - Vadå?
H - Ja, det går väl inte med dina fötter!?
J -Öööh jo? Jag kan ju böja på dom fast dom är stora.
H - *högljutt rossligt skratt* Ja men konstigt är det fan!
J - Tack då.
H - *Ännu mer alkisskratt* Haru en cigg grabben?
J - Självklart! * Räcker mannen en cigg*
H - Du är bra du, trots dina fötter. Ha det bra nu!
J - Fridens liljor.
H - *Ännu mer alkisskratt medan jag går vidare*


Right on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0