Like sand through the hourglass...(Day 16)

Det här har jag verkligen varit skitsämst på. Upptäckte att det kanske inte var så kul som jag hade förväntat mig, ämnar dock att fullfölja det hela så idag midsommarafton till ära så ger jag er...

Day 16 – A song that you used to love but now hate
Ingen föds ju perfekt , inte jag heller. Mina musikaliska preferenser har tagit många kringelkrokar genom åren. Dom flesta kan jag fortfarande stå för och oftast gilla än idag, men sen har vi dom där låtarna och bandet som får en att vilja ta till skämskudden. Metallica till exempel. Visst en del gamla grejer är fortfarande bra, men att jag under en (förhoppningsvis väldigt.) kort period  på högstadiet tyckte att "Sad But True" var bland det tuffaste som fanns är inte okej..


Tur att du kammade till dig ungjävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0