Psykets Heroin

Sitter här och äter black Metal-frukost(Nej inga getter, kristna oskulder eller bandmedlemmar ingår i kosten. Det är yoghurt ackompanjerat av black metal i högtalarna.) Det lyssnar jag på för att jag är arg. arg på mig själv som inte har orkat handla livsmedel i veckan, arg på företeelsen pulverkaffe och argast av allt på människor som på fullaste allvar menar att pulverkaffe är ett fullgott substitut till den riktiga varan, det är ju skitäckligt!
Folk som gillar detta borde smaklökslobotomeras och sedan tjänstgöra som försökspersoner istället för oskyldiga djur.

Som ni kanske förstår här så gillar jag inte pulverkaffe.




No chance, Lance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0