Start The Riot!

Gör mig som vanligt till åtlöje för de som har insyn till sunkbunkern genom att dansa och hoppa runt och dricka sprit för mig själv medans jag spelar aspepp musik som jag oftast inte får höra hos någon annan eller ute på lokal. Men jag gillart!

Appropå rubriken. Atari Teenage Riot. 90-talet argaste hardcore/techno-band(Nej inte sånt som fula tyskar dansar till medans de knaprar E som femåringar mosar i sig palle Kuling-askar.) Har visst släppt nytt. Som vanligt verkar inte kraftigt bortfall på medlemsfronten hindra comebacksugna legender. Men Alec Empire o co lyckas bibehålla öset från sina glansdagar och samtidigt modernisera sig en liiiiten gnutta. Det här är bra! Jag blir glad. Jag blir arg. Jag blir pepp. Jag vill dansa. Jag vill starta kravaller. Ös! Atari Teenage Riot – Is This Hyperreal?



En spelning att berätta för barnbarnen om. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Sheriffen av Nothing-but-ham

Det där är fan spelning det. Tänk om det kunde vara sådär varje gång.

2011-06-21 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0