And in the streets you run a-free Like it's only you and me Geez, you're something to see

Okej nu är det jag som skriver upp en drönarklon som kan sköta mitt arbete i sommar högst upp på min önskelista, för jag har fan inte tid.
Way Out West har nämligen utökat sin redan stiliga lineup, inte helt otippat (men kanske ett år för sent?) är Göteborgsfestivalen dom första som lyckats få över hippeflummarna i elvamanna(?)orkestern Edward Sharpe & The Magnetic Zeros till Sverige.
För er som inte är bekanta med bandet så kan jag berätta att det är mysig pop som ibland känns som ett rökigt jam i någon källare i San Fransisco. härliga melodier med drag av både The Doors och lite mer trallvänlig pop i stil med The Mamas & The Papas.
Sången är riktigt bra på sina håll och när det vankas duetter mellan Jade & Alexander är det omöjligt att inte få en varm känsla i bröstet och ett leende på läpparna.



Nej, om man skulle skaffa sig ett par utsvängda jeans och en tamburin och sticka till slottsskogen i augusti?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0