I know I'm an asshole, but aren't you impressed And all I gotta say is Yippie Aye Yay

Gårdagen avslutades hos en gammal vän i Katrineholm, och som alltid när man umgås med dessa individer blir det givande samtal och diskussioner i mängder.
En av dessa avhandladae så klart USA och avsaknaden av medmänsklighet som nästan verkar vara genetisk där borta. Det var kul att föra dessa diskussioner med någon som försvarar USA på en lagom nivå, alla vet ju att allt den korrumperade världspolisen i Väst enbart handlar för egen vinning(Läs in en väldigt liten gnutta ironi här.)
och allmän sjukvård går ju inte för sig, om jag är frisk betalar jag ju för någon annans sjukvård! Kommer inte på frågan.
Nej det enda som enar folk verkar vara den brunskjorteluktande patriotismen som får SD att likna miljöpartister.

Jag fick ett exempel på detta i en diskussionstråd om Katastrofen i Japan, någon hade gjort ett litet ihopklipp av en hög härliga människor som anser att det är rätt åt Japsarna efter Pearl Harbor.
Jag känner sån otrolig avsmak.

hata omvärlden, salutera flaggan och älska din granne. (Så länge han inte är fattig eller oliktänkande.)

Home of the brave & Land Of The Free. Jävla Rövhattar.

 

 

Tillägg: Bilden ville visst inte vara med i en storlek som gör attt man kan se vad folk skrivit, klicka först på miniatyren och högerklicka sedan påå bilden och välj visa bild. Sen kan ni förfäras.

 

Nu går vi ut och bränner ner ett McDonalds eller nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0