You broke my will, but what a thrill - Goodness, gracious, great balls of fire!

Nu blir det trendspaning, det ni!
Det senaste bland mediabågarna är visst Fireball, Som en stolt bärare av mediabågar måste jag ju testa denna dryck.
Vad är då Fireball? Jo det är en Whiskylikör med smak av kanel. Som faktiskt var riktigt god!
Tänk er det fantastiska tuggumit Big Red fast i flytande form innehållandes alkohol. Ni hör ju vilken smaksuccé, bara att gräva fram en flaska i beställningssortimentet med en gång och tacka mig senare.
Jag har bara provsmakat den on the rocks så att säga men till helgen blir det att experimentera med den som drinkingrediens, hemsidan föreslår den såklart till ungefär allt men jag tror att kanelhettan gör sig bra med Cola, Ginger Ale eller kaffe.

Cheers mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0