Buisness as usual in the good old world

Idag är det 63 år sedan den absurda staten Israel bildades.
63 år av förtryck, inskränkade av mänskliga rättigheter och fan vet allt. För Palestinier är den 15e maj en  sorgedag, inte konstig med tanke på att dom fick sitt land och sina liv bortryckta under fötterna. En väldigt god anledning till att demonstrera kan man tycka, men det tycker inte Israel och skjuter helt enkelt ihjäl några stycken.
Annars så har försäkringskassan åkt till Las Vegas en sväng och hela jävla Sverige har drabbats av en masspsykos framkallad av Eurovision song contest och Hockey-Vm. Vettigt värre.
Man kan ju byta kön om man känner att man egentligen är en kvinna. Vad jag skulle vilja är att byta art helt och hållet, människor är sämst, jag vill hellre vara en katt. Fast världen är ju sämst också så det får bli en kosmoskatt. försäkringskassan langar upp stålarna för sjukledigheten, right?





Day 07 – A song that reminds you of a certain event


Putte i Parken 2010 Det var jag och min vapendragare Carl mot en till synes överväldigande arme av sopiga människor. Men beväpnade med två bandare och en uppsjö utav blandband i världsklass lyckades vi göra det hela till en helt okej festival och dessutom stifta bekantskap med den mycket hatiska exilvärmlänningen Jimmy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0