Heaven Knows Im Miserable Now

Usch, arbetsdag två med feberfrossa, huvudvärk och halssmärtor är avklarad. Men vad möter mig hemma? Jo honungen är visst sopslut, skapligt sämst när man bara vill ruva ihop sig med en filt och dricka te med obscena mängder honung för att lindra sin ömmande hals.

Påtal om att ruva så tror jag att jag börjat känna vingslag från en välbekant fågel röra i sig bröstet. Väldigt förvirrande, men jag måste göra något åt min färgskala. Vad har jag inte listat ut än. Fortsättning följer..

Istället för att ta en Whisky för att dämpa förkylningen väljer jag att svepa in mig i Tom Waits underbara Wiskyröst. Imorrn tänkte jag skriva några rader om en bra skiva. Om jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0