Like sand through the hourglass...(Day 10)

Med ett par minuter tillgodo slungar jag in dagens andra låt som utlovat. egentligen
borde jag ha snubblat och slagit huvudet i ytterdörren o somnat på fläcken direkt när jag kom hem så jag hinner med allt jag ska innan jobbet imorrn. Men det går nog bra ändå, jag har ju Thorsten Flinck & Kenny Håkansson att se fram emot och efter det invigningen av nya Vainot på eken.
Tråkigare torsdagar har man ju varit med om.

Day 10 – A song that makes you fall asleep

Återigen väldigt konstigt formulerat, ska jag välja ut en astråkig låt eller? Icke. Jag tänker snarare på musik som får mig avslappnad och hjälper mig att varva ner.

Som 16 Horsepower till exempel(Fantastisk låt här ovan.) Annan skäggrock som Fleet Foxes och Band Of Horses funkar också bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0