Like sand through the hourglass...(Day 12)

Gick ju inte skitbra det här med en låt om dagen, men jag har så mycket annat som surrar så om ni är väldigt intresserade av analysera min personlighet med hjälp utav denna musikaliska profil så får ni vackert ge er till tåls.

En sak som tar lite tid idag är första genomlyssningen av OHGrs nya soloskiva. Hittills låter det väldigt trevligt, positivt överraskad. För er som inte vet det så är då OHGr ena halvan utav det fantastiska bandet Skinny Puppy. Gillar ni sånt så kolla upp skivan, bums! OHGr – Undeveloped


Day 12 – A song from a band you hate

Tyvärr så har jag redan använt Sabaton tidigare i listan och jag tänkte försöka variera bandvalen så mycket som möjligt. Tur att det finns så ofantligt mycket musik som är så totalt skräpvärdelös att man bara vill plugga igen öronen med messmör(skitäckligt.)


Raubtier ytterliggare ett band som verkligen "har allt".

-Öh jag vet, vi försöker låta som Rammstein eller nåt.

- Ja! Sen sjunger vi om tuffa krig och kamphundar annat som våra gelikar gillar!

- Skitbra! Sen sjunger vi på norrländska också. Om vi låter farliga så blir det inte alls buskis.

- Sen när vi slagit igenom så tycker jag att vi skriver en låt om hur vi ska krossa allt som är mainstream, trots att vi då har blivit radiokanalen bandits gullegrisar.

- Om nån cool underground regissör kan göra videon, typ Bingo Rimér. Då är vi i hamn!

- Fyfan va bra killar, nu super vi!

- Bira bira bira!!

-Bärs bärs bärs!!

 

 

True story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0