Like sand through the hourglass...(Day 3)

En tragisk datordöd tvingade mig till ett uppehåll, men nu är jag tillbaka med en ny och jobbigare dator där tangenterna sitter helt fel. Därför blir jag härmed ursäktad alla eventuella stavfel som kan tänkas dyka upp den närmaste tiden.

Day 03 – A song that makes you happy

Vi fortsätter med listan då, en sång som gör mig glad. Min första tanke går direkt till 70-talet och all fantastisk musik som härstammar därifrån. Bland annat den tidiga glamrocken, det är nämligen omöjligt att inte både flina- och dansa loss till hjältar som Bowie, T Rex, Mott The Hoople, Mud och (Till viss del.) Sweet för att några.
Låten jag  till slut valde ut sopar undan all tvivel på att jag skulle fara med osanning i ovanstående påstående.
Försök själva att sitta still medan ni lyssnar på Tiger Feet!

Att dödsbugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0