Så Håller en Tiggare Fram Sin Dåtid Och Nutid I Samma Hand - Då Börjar Historien Nu - Och Framtiden Är Idag

Idag har jag faktiskt ingenting att gnälla om, det har varit en så produktiv dag här i solitudens sunkbunker. Så jag sitter mest här i soffan och avnjuter en ljuvlig black isle organic yellowhammer Summer Ale(Öl ska ha så krångliga namn som möjligt, det vet ju alla.) och funderar på vilken dokumentär jag ska runda av dagen med. Tror det blir en om Lake Vostok, världens största underjordiska sjö. Det låter lagom spännande.

Väldigt bra sida om man gillar att knarka dokumentärer: http://topdocumentaryfilms.com/




Annars tänkte jag att det är dags att kamma till sig och försöka lätta lite på säkerhetsbältet som rycker tillbaks mig som en bungeelina varje gång osäkerheten sätter sig på axeln och viskar saker. fritt fall. Snart är det helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0