Stieg Larsson Can Go Suck An Egg

Första trailern till Hollywoodremaken av Män Som Hatar Kvinnor har visst läckt ut på vida webben och egentligen kunde jag inte bry mig mindre.
Har av någon anledning inte läst eller sett en endaste sekund utav denna trilogi som är den största succén lilla landet mellanmjölk klämt fram sen Bergman(Förmodligen har jag undvikit det hela pga någon undermedveten drift mot utanförskap. Prettojävel.). Jag kanske ser/läser trilogin någon dag, vi får se.

Vad är det nu med trailern? Lockar filmen? Nej. Men musiken. Musiken för bövelen!


Egentligen är det ingen som får röra Led Zeppelin, ens med en lång pinne, men Trent Reznor och Karen O(Yeah Yeah Yeahs) bjuder i detta mycket lovande sammarbete på en grym version av Immigrant Song. Satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0