Theese feelings i cant seem to loose - Still got the sundayblues

Blöö

Sitter på jobbet och mår skit, den klassiska apatin och tomheten som vanligtvis brukar klubba ner mig på söndagarna vägrar att lämna mig ifred. Iofs har jag sovit hackigt och konstigt hela natten så kroppen kanske inte förstår att det är en ny dag. Vaknade med ett ryck vid fyratiden och efter det så sov jag oroligt och drömde märkliga saker i ungefär entimmesintervaller. Vaknar på riktigt vid åttatiden av att det ringer på dörren och några jäkla sotare ska in i lägenheten och föra oväsen. Så det vara bara att gå upp och orkeslöst sega sig igenom dagen tills det var dags att lämna det fina vädret och bege sig till jobbet.

Där sitter jag alltså nu och mår söndag, på en måndag. Är ungefär så skör att jag förmodligen börjar gråta om jag råkar tänka på något jobbigt eller läsa om något som berör mig.
Jag behöver ett endorfinrus, ge mig en kram och ett skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0