I Left My Heart In Kreuzberg

Då var Berlin avklarat då. Orkar inte skriva någon längre redogörelse för vistelsen, men kortfattat kan jag säga att det var otroligt skönt att bara driva runt för sig själv i denna vackra stad, kunna botanisera bland riktigt bra vegetarisk mat(till skillnad från här hemma där utbudet består av en tråkig sallad eller några sorgliga klumpar som ska föreställa falafel.) Sen toppar vi det hela med att varje kväll kunna välja och vraka bland små och stora liveband att bevittna. Kort sagt, det gjorde mig riktigt gott.

Mina tankar mådde också gott, fick ett gäng textuppslag skrivna och en del dimmor skingrades en smula.



Sen kommer man hem igen och det krävs inte mer än lätt vindpust för att slå omkull en förhoppning jag har börjat bygga upp lite smått i mitt bröst. Fem minuter på jobbet innan det känns meningslöst igen. Min kära ångestfågel väntade visst på mig i hallen.



Men struntsamma, vi lyssnar på Kite istället. Kite – 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0