The same procedure as last year, miss Sophie? The same procedure as every year, James

För några dagar sedan när det pratades skitfilmer(I mina ögon, dom andra pratade om bra filmer.) slog det mig; Varför sitter jag bara och biter ihop och utsätter mig för stupidity by proxy dag in och dag ut?
Varför bemöter jag inte dumheterna med samma sarkasm, ironi och cynism som jag annars brukar driva mina nära och kära halvt till vansinne med?
Sagt och gjort. Nu borde dagarna bli lite mer spännande, tills någon kör över mig med en truck eller nåt.


Fick för övrigt en sjukt snygg Poison Idea-Tshirt i brevlådan idag. Jag gillar att få saker som jag glömt bort att jag har köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0