The shit is about to hit the fan...

Urk. Jag orkar snart inte mer hjärndött pladder. Att innan klockan sju på morgonen tvingas genomlida utläggningar om Anders Borgs utseende(Bögigt med ring i örat.), Väldigt skarpa argument för dödsstraff (Jag fällde en kommentar, Hippie var jag visst.) , lite pajkastning mellan sportfånarna (fotboll vs hockey.) och vurmande för foppatofflan har fått min mentala klocka att om jag får slänga mig med lite kalla kriget-termer; Ticka farligt nära midnatt. När klockan väl slår tolv och min sammanbitna profil mot denna vägg utav ignorans faller samman. Ja då antar jag det är dags att byta arbetsplats, för den verbala sprängladdningen som snart briserar kommer nog inte att tas emot med öppna armar..



Men nu ska vi inte vara såna. Det har varit en fantastisk helg fylld av musik och glädje. Först ut var tranås som bjöd på underbara Kite, Henric De La Cour och Emmon. Lördagen spenderades i Katrineholm och dödsdemokraterna stod för underhållningen(Ett band som blir bättre och bättre för varje gång jag ser dem, håll utkik!). Kort sagt, en helg fylld utav musik, trevliga möten och fina människor. Så varför klaga? Imorrn intar vi Berlin också. Sehr gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0