På Spaning Efter Den Tid Som Flytt

Nytt år ny strid.

2011 var året då jag:

-Slutade äta kött.
-Såg sjukt mkt bra konserter.
-Blev kär i Berlin.
-Blev både förtjust och betuttad, dock utan varaktiga resultat. Ändå helt klart ett fall framåt.
-Tog två steg framåt och två steg tillbaks igen med mina spöken.
-Gick på världens bästa klubb. (Twin Peaks-kvällen på nalen.)
-Skaffade ett gäng nya vänner och gled ifrån några äldre, gled dock även närmare en handfull också, så det  slutar nog på plus.
-Äntligen fick tag i en ny lägenhet.
- För första gången hörde min biologiska klocka p ga den rådande babyboomen i bekantskapskretsen.
-Säkert en hel del annat också.

Löften är trams men några saker jag har tänkt försöka uppnå under detta nådens år som vi just trädit in i:

- Driva ut spökena en gång för alla.
- Spela in musik i någon form.
- Bli ännu mer elitistiskt pretentiös och besserwissrig gällande min och andras kulturkonsumtion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0